viernes, 1 de octubre de 2021

SÍMBOL IMPORTANT, OLIVERA

Símbol familiar

Tot i que les branques d'olivera representen la pau després de les guerres o en zones conflictives i a la vegada representen la victòria en els Jocs Olímpics per a mi té un significat referent a la meva família i els meus orígens. 

La meva família prové de Extremadura, on hi ha grans cultius d'oliveres (com a Andalusia) i on treballa la major part de la població que viu en aquestes zones, cuidant de les parcel·les durant l'any i en la temporada de la recollida de les olives per fer el famós oli, inclosos els meus avis, oncles, amics i altres membres.

Per tant és amb el que m'he criat cada estiu o hivern al anar al meu poble i el símbol que per a mi representa els meus records i els de molta gent que ha tingut la oportunitat de viure amb una família d'aquests orígens.

És un símbol que està a banderes, cançons i que encara que no és massa conegut fa fer unions entre diferents persones. 

També representa el camp generalment de les zones suds d'Espanya, la pau i molts símbols més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SEGONA PASQUA

La Segona Pasqua se celebrarà el dilluns 6 de juny, convertint el primer cap de setmana del mes en un pont de tres dies. El dilluns 24 de ma...